فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima


از16 تا 18 اسفند جاري؛
سومين همايش و نمايشگاه بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري برگزار مي‌شود
 
 
 
سومين همايش و نمايشگاه بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه ميراث فرهنگي،‌ صنايع‌دستي و گردشگري از16 تا18 اسفند جاري در نمايشگاه‌ بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري اين رويداد با هدف معرفي پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي جذب و جلب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي برگزار مي‌شود.

بر اساس اين گزارش سومين همايش و نمايشگاه بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه ميراث فرهنگي،‌ صنايع‌دستي و گردشگري با سه رويکرد روش‌هاي تآمين مالي در حوزه سرمايه‌گذاري بخش خصوصي، تآمين زيرساخت‌ها براي رونق سرمايه‌گذاري و بررسي موانع و مشکلات سرمايه‌گذاري مرتبط با دستگاه‌هاي اجرايي در روند صدور و اعطاي مجوزها با رويکرد ارائه راهکار براي رفع اين موانع برگزار مي شود.

علاقه مندان به شرکت در اين همايش و نمايشگاه از سراسر کشور مي‌توانند براي ثبت نام به سايت همايش به نشاني www.cito.ir مراجعه و يا از طريق تلفن 66065714 با دبيرخانه همايش تماس حاصل کنند.

همچنين سرمايه‌گذاران و صاحبان فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌توانند براي حضور در اين همايش و ارائه بسته‌هاي سرمايه‌گذاري در تاسيسات و مناطق نمونه گردشگري و پروژه‌هاي ميراث فرهنگي و صنايع دستي با ادارات کل ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري در استان‌ها ارتباط بگيرند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.