فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
اجتماعی > گردشگری و میراث فرهنگی
لطمات جبران ناپذیر به معاونت صنایع دستی در جریان انتقال آن به اصفهان/ 5 معاون و مشاور در میراث فرهنگی معرفی شدند
معاون سابق صنایع دستی در مراسم تودیع و معارفه خود از انتقال معاونت صنایع دستی به استان اصفهان و برگشت دوباره آن به تهران گله کرد و گفت: این انتقال موجب وارد آمدن لطمات زیادی به کارکنان و معاونت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تودیع و معارفه سه معاون در سازمان میراث فرهنگی و دو مشاور ظهر روز چهارشنبه در ارگ آزادی تهران برگزار شد با صدور احکام جداگانه از سوی محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، اسدالله درویش امیری به عنوان معاون امور مجلس حقوقی و استانها، بهمن نامور مطلق به عنوان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و سعید شیرکوند به عنوان معاون سرمایه گذاری و تامین منابع، مهسا السادات شریفی به عنوان مشاور امور زنان، خانواده و جوانان و صدیقه ببران به عنوان مشاور امور بین الملل در این سازمان منصوب شدند.

در این مراسم یحیی رحمتی معاون سابق صنایع دستی که سمت خود را به بهمن نامور مطلق سپرد بیان کرد: سعی کردم در مدتی که این معاونت را برعهده داشتم فضای آرامی را برای همکاران در این معاونت بوجود بیاورم.

وی با اشاره به انتقال معاونت صنایع دستی به استان اصفهان که دو سال پیش انجام شده بود گفت: وقتی می خواستند این معاونت را به استان اصفهان انتقال دهند گفتیم آیا این کار تخصصی است در پاسخ به ما پوشه های بررسی این طرح را که تا بالای کمرمان می آمد نشانمان دادند اما نه من یکی از آن برگه ها را دیدم و نه شما می توانید آن برگه ها را در سازمان میراث فرهنگی پیدا کنید.

وی افزود: این در حالی بود که همیشه عنوان می کردند استان اصفهان پایتخت صنایع دستی کشور است و باید معاونت به این استان انتقال داده شود اما این کار باعث وارد آمدن لطمات زیادی به معاونت و کارکنان شد چرا که کارمندان هم لطمات روحی و کاری زیادی دیدند. من اینجا اعلام می کنم در معاونت صنایع دستی تنها تلاشم آرام نگه داشتن این فضا باشد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.