فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
یک فعال صنایع دستی در گفت‌وگو با تسنیم پیشنهاد داد
راه‌اندازی بازارچه‌ دائمی و ملی صنایع دستی در کشور
 
خبرگزاری تسنیم: یک فعال صنایع دستی گفت: با توجه به مشکلات موجود در خصوص نمایشگاه‌های صنایع دستی پیشنهاد می‌شود بازارچه دائمی برای این محصولات توسط دولت راه‌اندازی شود.

شاهرخ پوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات صنایع دستی عرضه صنایع دستی به منظور فروش آنهاست اظهار داشت: در حال حاضر تنها پناهگاه این هنرمندان برای عرضه محصولات خود نمایشگاه‌ها و برخی بازارچه‌‌های صنایعی دستی که آنها هم با مشکلاتی مواجه هستند.

وی  افزود: اجاره یک مغازه برای ارائه محصولات صنایع دستی و فروش آنها برای هنرمندان سنگین است و به احتمال زیاد دخل و خرج آن با هم نمی‌خواند و هنرمند نمی‌تواند سودی از این فروش به دست آورد چه بسا ضرر هم می‌کند. 

این فعال صنایع دستی خاطرنشان کرد:‌ از طرفی دانشجویان صنایع دستی که از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند باید از این نظر حمایت شوند تا بتوانند پا بگیرند و به ادامه فعالیت در این رشته امیدوار باشند. 

وی اضافه کرد: یکی از پیشنهادات این است که دولت و معاونت صنایع دستی یک بازارچه دائمی صنایع دستی در یکی از شهرها از جمله حواشی تهران ایجاد کند که این بازارچه در همه فصول و روزهای سال فعال باشد و هنرمندان صنایع دستی بتوانند محصولات خود را در آنجا به فروش برسانند. 

پوری گفت: از طرف دیگر گردشگر خارجی که وارد کشور می‌شود و می‌خواهد از تنوع صنایع دستی ایران بازدیدی داشته باشد می‌تواند به این بازارچه مراجعه کند.

انتهای پیام/



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.