فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
مهدی حجت قائم مقام سازمان میراث فرهنگی قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با تسنیم:

هنوز برآورد دقیقی از واگذاری‌های صورت‌گرفته در پایان دولت دهم نداریم

خبرگزاری تسنیم: قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هنوز برآورد دقیقی از واگذاری‌های صورت‌گرفته در پایان دولت دهم نداریم.

مهدی حجت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در باره خصوصی‌سازی و واگذاری‌ها در حوزه گردشگری و صنایع دستی که در پایان دولت گذشته اعلام شد اظهار داشت: هنوز برآورد دقیقی راجع به این حوزه خصوصی‌سازی نداریم و باید بررسی‌های بیشتری در این حوزه صورت دهیم تا بتوانیم با دیدی کارشناسانه تصمیم‌گیری کنیم.

وی اضافه کرد: در کل سیاست ما در این حوزه این است که آن بخش‌های صحیحی از این واگذاری‌ها که به پیشرفت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کمک می‌کند ودر مقابل بخش‌های غلطی که ممکن است کار این حوزه را به سمت و سوی دیگری بکشاند را بررسی کنیم و تمیز دهیم و آنهایی که مثبت بوده باشد را تایید کنیم  و منفی‌ها را اگر قابل بازگشت هست اصلاح کنیم.

قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای ما بسیار مورد استقبال است به شرط آنکه شرایط مواجه شدن با فعالیت‌های سازمان را داشته باشد و اگر نداشته باشد از این کار صرف نظر می‌کنیم و به بخش خصوصی کمک می‌کنیم تا توانمند شود، من، پسر خود را برای عمل جراحی به یک دکتر جراح غیرماهر نمی‌سپارم بلکه دست پزشکی می‌دهم که ماهر باشد.

حجت با بیان اینکه میراث فرهنگی مانندفرزند ما می‌ماند و همانقدر عزیز است، باید آن را به دست کسی بسپاریم که تربیت‌شده باشد تصریح کرد: اگر بخش خصوصی بلوغی از خودش در هر زمینه‌ای نشان دهد قطعاً واگذاری را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.