فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

نمایشگاه میلان گردشگری یک کارشناس صنایع دستی در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد

کدام هنرمند می‌تواند هزینه ۵۰ میلیونی غرفه‌های نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا را بپردازد

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس صنایع دستی گفت: غرفه‌های نمایشگاه ایتالیا متری ۴ میلیون تومان است و جای سوال دارد که با این هزینه‌ کدام هنرمند می‌تواند شرکت کند؟

شهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه بیشتر اتحادیه‌های صنایع دستی کشور تخصص لازم برای حضور در این اتحادیه را ندارند اظهار داشت: به عنوان مثال رئیس یکی از اتحادیه‌ها کشاورز است، همچنین متأسفانه این اتحادیه‌ها به صورت خودسر عمل می‌کنند و نظارت خاصی هم روی آنها نمی‌شود به طوری که اقدامات برخی از آنها تعجب‌برانگیز است.

وی افزود: با وجود خصوصی‌سازی به دلیل اینکه تاکنون نظارت درستی روی اتحادیه‌ها نبوده است و اگر همین حالت نظارت باقی بماند وضعیت اینگونه می‌شود که بخش خصوصی پول می‌گیرد، کارت بیمه‌می‌دهد، پول می‌گیرد بیمه می‌کند، اجازه واردات مواد اولیه می‌دهد و پول می‌گیرد غرفه نمایشگاه می‌دهد.

این کارشناس صنایع دستی با بیان اینکه زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا نزدیک است تصریح کرد: چند روز پیش به من زنگ زدند و گفتند غرفه‌‌های 12 متری این نمایشگاه متری 4 میلیون تومان است، سوال من اینجاست کدام هنرمند می‌تواند این پولِ حدود 50 میلیون تومانی را بپردازد با وجود اینکه تضمینی برای فروش هم نیست.

وی اضافه کرد: ساختمان صنایع دستی از میدان ولیعصر تهران به اصفهان رفت و آن را دوباره برگرداندند، در حالی که هزینه این انتقال بالا بود و از طرفی ساختمان میدان ولیعصر را فروختند، در حالی که نباید این کار را می‌کردند.

امیری خاطرنشان کرد:‌ وزارت تعاون یکی از ارگان هایی است که متولی‌ اتحادیه‌های صنایع دستی است و اتاق بازرگنی هم همینطور، در حالی که ارتباط خاصی با آنها پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.