فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

اتحادیه سراسری صنایع‌دستی کشور برای افزایش شبکه فروش و تحقق رشد 300 درصدی صادرات صنایع‌دستی ایران ،در چین حضور پیدا کرد.

 
«مصطفی خوشابی» مدیر روابط عمومی و بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور از حضور پرقدرت و گسترده این اتحادیه در کشور چین خبر داد.
 
وی افزود: هدف گذاری از حضور گسترده با توجه به بازار شناسی و سابقه نمایشگاه سال گذشته در چین رخ می دهد و از ابتدای سال 91 تاکنون و پس از این سیاست اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور برای حضور در نمایشگاه های خارجی، به منظور ایجاد پایگاه های دائمی فروش آثار هنرهای سنتی و صنایع دستی در کشورهای هدف بوده و صرف حضور در نمایشگاه موقت و متحمل شدن هزینه های بالا مد نظر این اتحادیه نیست.
 
خوشابی گفت: در برنامه‌ریزی‌های ماه‌های پایانی سال 3 نمایشگاه در شهرهای مختلف چین در دستور کار است که اولین نمایشگاه در شهر سی چوآن از تاریخ 4 تا 11 بهمن ماه (23-30 Jan)، دومین نمایشگاه در شهر پکن به مناسبت سال نو چینی از تاریخ 13 بهمن تا 6 اسفند ماه (1-24 Feb) و سومین نمایشگاه در شهر شانگهای از تاریخ 11 تا 15 اسفند ماه (1-5 Mar) است که در شهر پکن به جهت کسب رتبه بالا در بازارشناسی کارشناسان صادرات و فروش این اتحادیه فضایی به منظور ایجاد فروشگاه دائمی شناسایی و افتتاح می‌شود.
مدیر روابط عمومی و بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی گفت: تمامی محصولات ارائه شده در بسته بندی‌های استاندارد صادراتی و بسته بندی محصولات با درج اطلاعات وشناسنامه کالا در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.