فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
همراهی دولت با تصمیم ملک زاده؛

امور تصدی سازمان میراث فرهنگی به تشکل‎های صنفی واگذار می‏شود

اظهارات چند روز پیش رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره خصوصی‏سازی امور تصدی‎گیری سازمان تحت امرش اگرچه با انتقادهای گسترده‏ای از سوی کارشناسان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری مواجه شد و اخطار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس را به همراه داشت، اما دولت امروز با واگذاری بخشی از امور تصدی سازمان میراث فرهنگی به تشکل‏های صنفی موافقت کرد تا ملکزاده قدرت خود در سازمان میراث فرهنگی را به رخ منتقدانش بکشد.

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ به گزارش CHN دولت امروز (چهارشنبه) با واگذاری امور تصدی قابل واگذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تشکل‏های صنفی موافقت کرد.
 
بر اساس آنچه در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شده، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در اجرای ماده (24) قانون مدیریت خدمات کشوری - مصوب 1386- تصویب کرد؛ مواردی همچون مجوز ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ‏گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر آنها، مجوز تاسیس و نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی و جهانگردی و صدور جواز تاسیس و پروانه تولید کارگاه‏های هنرهای سنتی و بازارچه های صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مصادیق امور تصدی شناخته می‏شود و سازمان مذکور می‏تواند انجام آنها را به تشکل‏‎‎های صنفی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار کند.
 

بر اساس این خبر در صورت لزوم، دستورالعمل اجرایی این تصویب نامه ظرف 10 روز توسط سازمان یاد شده تدوین و ابلاغ می‏شود. این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.