فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

تذکر رئیس کمیسیون فرهنگی به احمدی نژاد؛

مانع واگذاری اختیارات تصد‌ی‌گری سازمان میراث فرهنگی شوید

اظهارات اخیر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره واگذاری برخی قسمت های سازمان به بخش خصوصی، رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس را مجبور به موضع گیری کرد. احمد سالک کاشانی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی از احمدی نژاد خواست مانع اقدام رئیس سازمان میراث فرهنگی شود، اقدامی که سالک آن را عجولانه می داند.

خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه میراث: اظهارات اخیر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره واگذاری برخی قسمت های سازمان به بخش خصوصی، رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس را مجبور به موضع گیری کرد. احمد سالک کاشانی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی از احمدی نژاد خواست مانع اقدام رئیس سازمان میراث فرهنگی شود، اقدامی که سالک آن را عجولانه می داند.
 
بر اساس گزارش CHN احمد سالک کاشانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به ریاست سازمان میراث فرهنگی درباره واگذاری اختیارات تصدیگری به بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور باید مانع انجام این اقدام شود.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس، رئیس دولت را مخاطب اظهاراتش قرار داد و از او خواست از اقدام عجولانه ریاست سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مبنی بر واگذاری کلیه اختیارات تصدیگری در این سازمان به بخش خصوصی تا تاریخ 9 تیرماه جلوگیری کند.

سالک همچنین در تذکری به وزیر نیرو، گفت: وزارت نیرو باید در اجرای مدیریت واحد حوزه آبریز زاینده رود از مبدأ تا انتها با یک کار کارشناسی جهت انتقال آب به فلات مرکزی به ویژه طرح بهشت آباد و احیای حقابه های مردم توجه کند




.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.