فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:معرفي مسيرهاي جديد گردشگري در "نمايشگاه سفر", توسط نیما ذاکری سعید |

 
 
 
 
 
معاون گردشگري کشور از برپايي "نمايشگاه سفر" همزمان با فرارسيدن فصل تابستان و با موضوع ترويج سفرهاي گروهي ،ارزان قيمت و همچنين معرفي مسيرهاي جديد و کم تر شناخته شده گردشگري خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري منوچهر جهانيان گفت:اين نمايشگاه به منظور تشويق مردم به انجام سفر در قالب تور که هم از نظر اقتصادي ارزان قيمت و مقرون به صرفه بوده و هم مسيرهاي جديد و کم تر شناخته شده گردشگري در آن ديده شده باشد از 18 خرداد تا 18تير در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران ميزبان علاقمندان خواهد بود.
او افزود:بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته آژانسها و دفاتر خدمات مسافرتي ، مراکز اقامتي اعم از هتلها و هتل آپارتمانها و همچنين مجموعه هاي فرهنگي و گردشگري از 31 استان کشور با حضور در نمايشگاه سفر بسته هاي پيشنهادي خود را با موضوعاتي همچون معرفي جاذبه ها و مسيرهاي جديد و کم تر شناخته شده گردشگري،شرح خدمات و هزينه هاي پيش بيني شده و مديريت زمان در اين سفرها به علاقمندان ارائه خواهند کرد.
او در پايان خاطر نشان کرد:در حاشيه نمايشگاه سفر شب فرهنگي 31 استان کشور با هدف معرفي ظرفيتها و توانمنديهاي هر استان در زمينه گردشگري ،آداب و رسوم و ...به مردم براي کمک به انتخاب مسيرهاي جديد سفر، در طول يک ماه اجرا خواهد شد.
گفتني است نمايشگاه سفر از 18 خرداد تا 18 تير هر روز از ساعت 16تا 22 در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران ميزبان بازديد کنندگان خواهد بود.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.