فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:شرایط عضویت در موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام شد, توسط نیما ذاکری سعید |

شرایط عضویت در موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام شد

تمام هنرمندان پیشکسوت که 60 سال آنان تمام شده یا در سال جاری به سن 60 میرسند و دارای درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند میتوانند به عضویت موسسه در آیند.

گروه فرهنگ  و هنر ـ سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ؛ضمن بیان مطلب فوق گفت:هنرمندان رشته های تاتر- سینما – موسیقی – تجسمی – شعر – ادبیات داستانی – هنرهای سنتی – معماری – خوشنویسی که 60 سال سن تمام یا در سال جاری به سن 60 سالگی میرسند و دارای درجه یک هنری میباشند میتوانند با عضویت در موسسه هنرمندان پیشکسوت از خدمات حمایتی برخوردار شوند.
 
وی در ادامه گفت: هنرمندان پیشکسوت میتوانند با ارسال نام و نام خانوادگی،رشته هنری و تاریخ دقیق تولد(روز،ماه،سال) و یک شماره تلفن ثابت از طریق شبکه پیامک موسسه 300073222 مراحل پیش ثبت نام خود را انجام داده و یا با تکمیل و ارسال فرم در سایت موسسه به نشانیwww.kesvat.ir اقدام به ثبت نام نمایند.
 
موسسه هنرمندان پیشکسوت در  نیمه دوم سال 91 اولین گام های خود را در راستای رسیدن به اهداف و ماموریت های تععین شده برداشته است و امید دارد با حمایت مسوولان و همکاری و همراهی هنرمندان بتواند گام های بزرگ تری را بردارد.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.