فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

چند ماهی نیست تا از ماجراهای آقای صالحی مرام معاونت سابق صنایع دستی کشور در برنامه 20:30 گذشته که حال نوبت آقای دکترملک زاده معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور شده است که در مراسمی سخنانی را ایراد نموده اند و حال جوابیه آقای دکتر را در زیر می خوانید :


در خصوص گزارش خبري برنامه 20:30 صورت گرفت
متن پاسخ دکتر ملک زاده به رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
 
 
 
دکتر ملک زاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي در خصوص گزارش خبري برنامه 20:30 به رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران پاسخي ارائه داد.

به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، متن پاسخ دکتر ملک زاده به رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) احتراما به دنبال خبري که در برنامه 20:30 مورخ 22 فروردين ماه 1392پخش شد مستدعي است دستور فرماييد طبق قانون مطبوعات و رسانه ها عين پاسخ اينجانب در آن برنامه خبري قرائت گردد.

متاسفانه پخش کنندگان اين برنامه گويي مباني کلام اسلامي را توهم مي پندارند.ما در محضر علما و صاحبان رايت دين آموخته ايم که واسطه غيب و شهود امام معصوم است که در حال حاضر حضرت حجت (روحي له الفداء) مي باشد و روشن تر بگويم آنچه دراين عالم تحقق يافته است، به واسطه حضور انسان کامل، ذات مقدس امام معصوم است؛ يعني جان ما و آنچه در اين عالم جاري است مديون آن حضور نوراني است و اين خدمتگذار ناچيز هر چه دارم از عمر و جان و توفيق خدمتگذاري مديون حضرت حق و عنايات آن انسان کامل است .

زهي تاسف که مباني اعتقادي کلام اسلامي و شيعي در مبحث امامت که از اصول دين و مذهب محسوب مي شود در صدا و سيماي اين نظام مقدس به عنوان توهمات تلقي مي گردد. اما رجاء واثق دارم اين سهو از متوليان محترم صدا و سيما نيست.

آرزوي توفيق براي همه خدمتگذاران اين مرز و بوم اسلامي و حريم ولايت اهل بيت را دارم.


محمد شريف ملک زاده
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.