فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

 
عضويت سازمان ميراث فرهنگي در کارگروه اقتصادي و بازرگاني شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور
 
 
 
در پنجاه و يکمين نشست کارگروه اقتصادي و بازرگاني شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به عضويت اين کارگروه درآمد.

  به دنبال درخواست سازمان ميراث فرهنگي مبني بر عضويت در کارگروه مربوطه، اين موضوع در دستور کار قرار گرفته و از نماينده سازمان براي توضيح و دفاع از طرح توجيهي، دعوت شد.

در اين نشست که در محل سالن خليج فارس سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران برگزار شد، «احمد بالان» مديرکل دفتر امور بازرگاني معاونت صنايع دستي به نمايندگي از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري توضيحاتي را در زمينه جايگاه و نقش گردشگري و اهميت صنايع دستي، ميزان صادرات محصولات صنايع دستي و همچنين امکانات مرتبط با آثار فرهنگي کشور ارائه کرد.

وي ضمن استقبال از علاقمندي ايرانيان خارج از کشور به ارتباط هر چه بيشتر با موطن خود، به تقاضاهاي مکرر ايرانيان خارج از کشور براي راه اندازي فروشگاه هاي عرضه محصولات صنايع دستي، برپايي نمايشگاه عرضه و فروش آثار صنايع دستي و همچنين سرمايه گذاري در اين هنرصنعت اشاره کرد.

در پايان اعضاي کارگروه اقتصادي و بازرگاني شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور توافق و راي مثبت خود را براي عضويت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اعلام کردند.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.