فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:برگزاري برنامه هاي نوروزي همدان در تپه هگمتانه, توسط نیما ذاکری سعید |
مديرکل ميراث فرهنگي همدان از برگزاري شاخص‌ترين برنامه‌هاي نوروزي اين استان در تپه هگمتانه خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها هر سال در آرامگاه بوعلي سينا برگزار مي‌شد، اما با توجه به اين که تپه هگمتانه هم‌اکنون کانديداي ثبت جهاني شدن است، برگزاري بيشتر برنامه‌ها در اين تپه تاريخي صورت مي گيرد.

 

«عليرضا ايزدي» با بيان اين که با اختصاص 58 ميليون اعتبار، نقشه، بروشور و کتابچه نوروزي براي گردشگران و مسافران ورودي به استان در ايام نوروز 92 چاپ شده، افزود: مسووليت توزيع نقشه و راهنمايي گردشگران در سال جاري بر عهده هلال احمر است.

وي از برپايي بازارچه‌هاي صنايع ‌دستي و سياه چادر در مبادي ورودي استان خبر داد و با بيان اين که ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي همدان از 28 اسفندماه تا پايان تعطيلات نوروزي برنامه‌هاي فراواني در 2 بخش دارد، افزود: برنامه‌هاي بخش نخست از 28 اسفندماه تا پنجم فروردين سال آينده اجرا مي شود و با توجه به اينکه ششم فروردين 92 سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است؛ بخش دوم برنامه‌هاي نوروزي نيز با اين رويکرد برگزار مي‌شود.

مديرکل ميراث فرهنگي همدان با بيان اين که در حوزه‌هاي شهرستاني نيز موسيقي خواهيم داشت، افزود: توجه به لباس محلي و موسيقي استان همواره کمرنگ بوده که بايد در دستورکار قرار گيرد و آن چنان که شايسته است به آن پرداخته شود.

ايزدي يادآور شد: در زمينه اسکان‌هاي منازل شخصي نيز چند مورد شناسايي و مجوز 14روزه نوروز با همکاري دادگستري و نيروي انتظامي صادر شده است که قبل از نوروز اطلاع‌رساني مي‌شود.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.