فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

 

 

با مصوبه شورای شهر انجام می‌شود

کمک 3 میلیارد تومانی شهرداری به زنان سرپرست خانواده

شورای شهر امروز لایحه‌ای تصویب کرد که بر اساس آن شهرداری می‌تواند به میزان 3 میلیارد تومان از وسایل و اثاثیه مستهلک‌اش را به زنان سرپرست خانوار بدهد. البته برخی از اعضای معتقدند این کار شأن زنان سرپرست خانواده را پایین می‌آورد.

 بر این اساس شورای شهر به شهرداری تهران اجازه داد تا سقف 3 میلیارد تومان مازاد بر سقف اعتبارات مصوب در بودجه شهرداری از محل منابع مالی حاصل از فروش اسقاط و مستهلک مازاد، مطابق مقررات به زنان سرپرست خانواده کمک کند.
 
این لایحه در حالی تصویب شد که حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران با چنین کمکی مخالف بود. به اعتقاد او این نوع کمک در شان زنان سرپرست خانواده نیست. او به مسئولان شهرداری گفت اگر دوست دارند به زنان سرپرست خانواده کمک کنند به بودجه شهرداری اضافه کنند.
 
 در ادامه جلسه و در بررسی لایحه اشاره شده معصومه آباد دیگر عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر بیش از ده هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش مدیریت شهری قرار دارند که از خدماتی چون بن کالا و سبد کالا استفاده می‌کنند و کالاهای مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند.
 
حمزه شکیب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران هم از اعضاش شورا خواست که این لایحه را به شهرداری بازگردانند تا دوباره بررسی شود. در ادامه خسرو دانشجو، سخنگوی شورا هم از شهرداری خواست برای کمک به زنان سرپرست خانواده با همکاری شورا تغییراتی در مقررات آیین‌نامه مالی خود ایجاد کند.
 
با وجود همه این مخالفت‌ها در نهایت این لایحه تصویب شد. بر این اساس شهرداری میزان 3 میلیارد تومان از وسایل مستهلک خود را برای کمک به زنان سرپرست خانواده در اختیار آنها قرار خواهد داد.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.