فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:برپايي 300 غرفه صنايع دستي نوروزي در کرمان, توسط نیما ذاکری سعید |


 
برپايي 300 غرفه صنايع دستي نوروزي در کرمان
 
 
 
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمان با اشاره به برپايي 300 غرفه صنايع دستي همزمان با نوروز 92 گفت: با حضور هنرمندان و صنعتگران صنايع دستي ديگر استان ها احتمال افزايش غرفه ها وجود دارد.

«حسين شمس الديني» با اشاره به برنامه ريزي هاي در حال انجام اين اداره کل در خصوص ايام نوروز 92 گفت: برگزاري جنگ‌هاي شادي شهرستان هاي استان، موسيقي محلي و نمايشگاه هاي صنايع دستي در محل مناطق گردشگري و اماکن تاريخي استان در اولويت کار قرار دارد.

وي همچنين از افزايش تعداد بازارچه هاي صنايع دستي در ايام نوروز خبر داد و افزود: تعداد اين بازارچه ها به 11 بازارچه افزايش يافته است.

شمس الديني با اشاره به چاپ و پخش اقلام تبليغاتي در ايام نوروز خاطرنشان کرد: معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي استان به عنوان معاونت اطلاع رساني و راهنمايي مسافران نوروزي اقلام تبليغاتي چون کتابچه سفر، لوح فشرده، بروشور و نقشه را در اختيارمسافران قرار خواهد داد.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمان تصريح کرد: طبق سنوات گذشته آمار ورود گردشگران و مسافران در ورودي‌ها و خروجي‌هاي اين استان ثبت شده و فرم‌هاي نظرسنجي نيز براي دريافت نظرات در بين مسافران توزيع خواهد شد.

وي اظهار داشت: امسال اطلاع رساني و راهنمايي گردشگران، ارائه خدمات بهتر، اسکان و پذيرايي مناسب، نظارت بر تاسيسات گردشگري و آماده‌سازي پارک‌هاي جنگلي و تفرجگاه‌ها و رسيدگي به موضوع امنيت از مهم‌ترين برنامه‌هايي است که در دستور کار ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي استان کرمان قرار دارد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.